Buhalterinės apskaitos paslaugos

Teikiame finansines paslaugas. Kvalifikuoti darbuotojai, turintys patirties gamybos, prekybos ir paslaugų srityse, tvarko buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų iki atskaitomybės bei teikia konsultacijas apskaitos ir mokesčių klausimais.

Ką mes siūlome?
* Buhalterinę apskaitą reglamentuojančių įstatymų išmanymas garantuoja tvarkingą apskaitos vedimą: laiku pateikiame ataskaitas į VMĮ, VSDFV ir Statistikos departamentą, laiku informuojame klientus apie mokesčių sumokėjimą ir jų terminą, teikiame ataskaitas apie jų kreditorių, debitorių skolas, įmonės finansinę būklę, sandėlių apskaitą ir kitas ataskaitas.
* Klientams pageidaujant atliekame tik atskiras operacijas – tvarkome darbo užmokesčio apskaitą, ilgalaikio turto apskaitą, vedame sandėlius ir kt.
* Galime organizuoti ataskaitų pateikimą kliento pageidaujamu dažnumu.
* Savo klientams teikiame nemokamas konsultacijas.

Kodėl mes? Juk galite pasisamdyti savo buhalterį?

1. Sutaupote mokesčių.

Pasirašę buhalterinių paslaugų sutartį su mumis sutaupysite! Pavyzdžiui, pasirašę buhalterinių paslaugų sutartį, kuriame sutartas atlygis 250 Eur per mėnesį, sutaupysite beveik 200 Eur.

Skaičiavimas: jei įdarbinsite buhalterį ne visai darbo dienai, kuriam mokėsite atlyginimą 250 Eur (jau atskaičius mokesčius), vadinasi, atlyginimas “ant popieriaus” turės būti 337,83 Eur, taip pat darbdavys savo sąskaita turės sumokėti Socialinio draudimo mokestį 30,98%, t.y. 104,66 Eur bei mokestį į Garantinį fondą 0,68 Eur – iš viso buhalteris Jūsų įmonei kainuos 443,17 Eur. Taigi tų pačių paslaugų suteikimas, tačiau galutinė suma verslui skiriasi, pigiau samdyti įmonę.

O taip pat:

2. Nereikia kurti darbo vietos.

Darbo vieta yra ne vien stalas, kėdė, kompiuteris. Tačiau taip pat gera buhalterinė programa, jos atnaujinimai, priežiūra. Buhalterinės programos licencija gali kainuoti pakankamai brangiai. Taigi dažnai labiau apsimoka išvengti šių išlaidų ir naudotis tuo, kad buhalterinės apskaitos įmonė buhalterijai naudoja savo programas ir išteklius.

3. Įmonė neserga ir neatostogauja.

Niekas nėra apsaugotas nuo ligų ir nelaimių. Taip pat ir atostogas žmonės planuojasi. Tačiau ligos gali užklupti itin netikėtai, pavyzdžiui, tuomet kai reikia akcininkams paruošti metines ataskaitas ar mokesčių deklaracijas. Šito galima neišvengti, jei turimas tik vienas asmeninis buhalteris. Tačiau sudarius sutartį su įmone, užtikrinama, jog buhalterių komanda bus pajėgi visada atlikti savo darbą.

4. Atsakomybė už atliktą darbą.

Kaip žinia, buhalterinių paslaugų teikėjo atsakomybė yra apibrėžta įstatymais, taip pat papildomai numatoma atsakomybė sudarytoje paslaugų teikimo sutartyje. Be to, buhalterinių paslaugų įmonės,  yra papildomai apsidraudusios civilinės atsakomybės draudimu.

5. Nuolat keliama darbuotojų kvalifikacija.

Nedidelės įmonės retai sudaro galimybes buhalteriui kelti kvalifikaciją, lankyti mokymus, konferencijas, seminarus, nes tai kainuoja laiko ir pinigų. Tačiau buhalterinės apskaitos įmonės suinteresuotos savo darbuotojų kvalifikacija, žiniomis ir darbo kokybe, nes nuo to priklauso klientų pasitikėjimas. Taigi, buhalterinės apskaitos įmonės suteikia galimybę naudotis geriausiais darbuotojais ir jų žiniomis.

Paslaugų kaina dažniausiai prasideda nuo 100 Eur + PVM/mėn, tačiau esant itin mažam dokumentų kiekiui, gali būti ir 50 Eur + PVM/mėn.

* Atsižvelgiant į apskaitos apimtis ir sudėtingumą, kiekvienam klientui siūlome individualias bendradarbiavimo sąlygas, lanksčią kainų sistemą.

* Visiškai nemokamai registruojame įmones (išskyrus privalomas registravimo išlaidas), jei pasirašoma terminuota 12 mėn. naujosios įmonės apskaitos tvarkymo sutartis. Suteikiame adresą įmonių registracijai Vilniaus bei kituose miestuose.